- tur att man kan somna iaf..

..så att man slipper genomlida ännu en måndag dödstrött. Kan verkligen inte somna.
 
och som vanligt när jag inte kan somna börjar jag tänka istället. Och den här gången åt det bättre, fan vad jag mår bra! Jag har mina närmaste vänner runt omkring mig och allting är på plats liksom, det är snart sommarlov och sommartider och jag ska må så jäkla bra. Jag vet fan inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner. Dom är så jävla underbara, och det känns så konstigt att jag för en gångs skull inte tycker att något är ett problem eller att jag är ledsen över något. Det måste vara sjukligt, det ska vara en självklarhet att man ska må bra. Och all kärlek går till er som är ledsna för ingen jävel förtjänar det.. Been there och det är ingen rolig plats att stanna på. Eller iof så förtjänar vissa att vara ledsna för vissa har ju ingen hjärna men jag hoppas de flesta är på topp!! 
 
dessutom att se en medelgammal gubbe sitta på bussen men tårar i ögonen och förtvivlan i hela sitt kroppsspråk och som dessutom sitter sorgset och dricker ur en ölflaska som det gjorde igår gör mig så ledsen. Min kärlek går till alla ledsna och deppiga människor, jag hoppas verkligen att de kommer bättre dagar för er<3 jag vill typ hjälpa er på riktigt:( ingen är värd att vara ledsen..
 
min slutliga sammanfattning är att VA GLAD! det är okej att vara ledsen men må oftast bra och tänk på allt fint, allt är inte lika hemskt som man fördömer/tror. Och att mina venner e best.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0