Söndag igen

Då var det snart dags för en ny vecka alltså. Min helg har varit hur bra som helst, frågan är nästan vad kunde varit bättre? Typ ingenting förutom lite mer vinster hehe. Som ni kanske förstod på videon i inlägget innan så var jag på Åland i helgen med fotbollslaget. Vilket var hur bra som helst som sagt och ni förstår kanske lite om ni kikar på videon. Har inget mer att säga än att jag är en del av världens bästa lag och så ska det förbli. Nog om det!

Om en vecka fyller jag faktiskt år hihi, 16 år. Låter fjuttigt fortfarande men bättre att vara 16 än 15 iallafall, haha. Jag ska göra mitt 16:e år till det bästa året, det ska jag se till. Jag förtjänar fan ett bra år, och jag är den enda som kan se till att det händer. Woho för nya minnen

Nu ska jag dricka lite mjölk och kolla på någon serie och sen se till att somna i tid (för en gångs skull).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0