En dag hemma

Jag har varit hemma idag pga mina anledningar, inget vi behöver gå in på tycker jag, men det har varit skönt att tagit det lugnt och mysa lite med katten (som jag brukar hata i vanliga fall) men idag var han mysig. Ja, jag har väl i stort sätt inte gjort nånting idag. Kollat på "awkward" och nya avsnittet av "pretty little liars". Jag åkte ner till centrum och skulle införskaffa ett plånboksfodral till min nya mobil men det fanns inget i vitt.

Sen åkte jag till dagiset för att hämta min lilla prinsessa, sen gjorde vi pannkakor och myste framför hennes "Disney junior" eller vad det heter. MYS

nu ska jag på en promenad med min hund Scarlett. Alltid lika mysigt med en kvällsprommis med Scarlett och med några bra låtar i öronen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0