Raise your weapon

Jag längtar verkligen så mycket tills jag kan flytta hemifrån och härifrån och uppleva lite nytt bara. Känns som att jag lever i samma bubbla hela tiden med massa problem, bråk och dåligt samvete för allt möjligt. Med härliga minnen också såklart. Men mest trött är jag på skolan faktiskt. Samma skit hela tiden. Vet inte hur jag ska kunna fortsätta kämpa för något man inte alls har lust för? Hatar att känna mig tvingad till saker, och att bli tvingad till att göra jobbiga skoluppgifter och visa hur duktig man är hela tiden är något jag inte alls står ut med. Men jag gör det endå, som tur är!

Tror också det är vintern och mörkret som får mig till detta humör också, kallt och trist. Men vad ska jag göra åt saken egentligen, vi har olika årstider, varför sitter jag här och klagar när det finns verkliga problem. Blä. Usch. Hejdå







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0