Hemma idag

Jag blev kvar hemma idag. Hade sjukt ont i huvudet imorse och börjar få ont i halsen, inte kul.. För två timmar sedan tog jag beslutet att jag skulle duscha, fixa mig lite och stöda rummet. Vad har jag gjort istället? Jo legat kvar i soffan med godisskålen och kollat mina serier som för tillfället är "pretty little liars" och "hart och dixie". Mysigt men inte nödvändigt.

Sen är jag irriterad också, jag har en iPhone 5s här som jag vill börja använda, beställde ett simkort förra veckan och det har fortfarande inte kommit?! "1-3 dagar", aa visst

Imorgon lördag, ska jag och Emma upp vid 7 för att hjälpa till på en inomhuscup med fotbollslaget... Kuuuuul. Sen blir det lite festligheter på kvällen. Woho, måste fixa mina sysslor nu. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0