Take me to paradise

Söndag idag och jag har haft en ganska så bra sådan. Kom hem vid 7-tiden imorse för jag åkte med pappa och lämnade av Emma på flygplatsen eftersom hon nu har flyttat till Malta:( haha är ju så glad för hennes skull (och väldigt avundsjuk) men är ledsen av tanken på att det ska gå flera månader tills vi ses igen då jag och resten av systrarna ska åka ner och hälsa på. Ska fan göra samma sak när jag har jobbat ett tag efter gymnasiet, flytta till ett varmt land med sin bästa vän och jobba i paradiset

Och pågrund av vilken tid jag kom hem så har jag inte fått så bra sömn, sov 5 timmar innan jag gick upp igen. Och det sjuka är att nu känner jag mig endå pigg ändå? Även fast jag har powerwalkat och haft fotbollsträning idag så är jag pigg typ. Det är nånting med söndagsnätter alltså. 

Aja jag ska fortsätta försöka sova nu. Godnatt!

Klockan halv 6 imorse, dödströtta haha! Men sorgligt var det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0