- sunday

Heeey
 
som ni ser har jag fixat bloggen lite smått nu, inget speciellt egentligen bara lite nyare bilder. Har legat i sängen sen jag kom hem från Marie och gjort absolut ingenting. Jag har kollat på "Portkod 1321" & ätit chips typ. Haha kul liv! Nej men jag har inte pallat heller, skönt att bara ta det lugnt ibland också! Hoppas det blir asbra väder imorgon btw, behöver soool. 
 
Jag är så sjukt trött på skolan så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det bara är massa prov och inlämningar nu på slutet så jag får sån jäkla panik. Även fast det bara är åttan så vill jag göra allt ordentligt, men tyvärr så har jag ju dock ingen ork så inget blir gjort och så blir jag ledsen samtidigt för att jag själv vet att jag kan vara så mycket bättre än så. Men det ska bli så himla skönt med sommarlov snart. Dör av längtan. 
 
Nu ska jag fixa lite kvällsmål, kolla på new girl och förhoppningsvis somna innan klockan slår 03:( 
pussss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0