- söndag

Som varje söndag så har jag ångest haha! Vet inte vart det kommer ifrån, det är bara rutin helt enkelt att jag ska ha ångest på söndagar. Ny vecka och måndag imorgon, skola. Det är väl de som gör allt tråkigt. Plus det här vädret gör ju inte allt mycket bättre alltså.. 
 
Kom hem för en timme sen ungefär, gjorde kycklingwok i kokosmjölk och nudlar. Gott!! har varit hos min syster Sara hela dagen, eftersom jag sov där igår, kollade Dortmund-Bayern München matchen med Sara, Emma och flera. Så jäkla synd att Dortmund förlorade:( men det var mysigt iaf, har haft en chillhelg helt enkelt. Har inte orkat göra något ändå. Kan va skönt ibland. Snart är det sommarlov och jag kan nästan inte längta mer än vad jag redan gör, längtar så det gör ont typ. Men snart så:D
 
pussssss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0