- sleepless nights

Det här med att somna har inte varit min starka sida på senaste tiden! Så varför inte skriva ett inlägg tänkte jag hehe. Ska upp tidigt imorgon och städa så jag borde ju egentligen sova. Men är det lätt eller, svar nej. 
 
Imorgon är det också första fotbollsträningen efter uppehållet! Jag e astaggad. Jag älskar verkligen att spela fotboll, det löser alla problem. Man slutar tänka på allt och bara spelar. Speciellt nu när man har mycket i huvudet, smått irriterad och förvirrad. Bästa lösningen är fotbollsträning helt klart! Ska bli kul helt enkelt!
 
Emma ligger och sover här bredvid mig, är så avundsjuk på henne. Vill också sova. 
Pussss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0