- rainy day

Har varit sängliggandes hela dagen haha.. Börjar bli väldigt tråkigt nu men det har varit skönt också! Snart fotbollsträning, satte redan på mig fotbollskläderna för typ 2 timmar sen, haha så taggad är jag. Trots vädret ska det bli skönt med träning igen. Bara för att jag är så positiv nu så kommer det gå sämst på träningen säkert. 
 
Vad har jag gjort då? Jo jag har kollat några glee-avsnitt och spelat "doodle jump" det är beroendeframkallande, jag kan inte sluta haha.. kan vara för att jag är största spelnörden när det väl gäller också. Men nog om det! Nu ska jag väl fixa ihop nån snabb middag och sen tagga vidare för träning!!
 
pusssss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0