- fredag

nu är jag helt slut. Vaknade upp imorse, med världens huvudvärk, ville nästan dö. Men trots det så mötte jag och Emma upp några kompisar och åt thaimat sen följde Sofia och Emma med mig hem hit ett tag och gjorde ingenting speciellt, dom bestämde sig för att åka ut med båten men duktig som jag ibland är stannade jag hemma för att ta hand om rummet. Jag har städat. Mycket. Haha det tar så himla mycket på krafterna, men med rätt musik så går det oftast rätt fort endå, möjligtvis en timme typ!
 
ikväll vet jag inte riktigt än som händer, ut en stund bara sen ta det lugnt. Kanske precis vad jag behöver hähä. Förhoppningsvis så har jag emma som sovsällskap senare. 
pusssss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0