- för det är ju sommar

..så det blir lite jobbigt med uppdateringen. Men jag försöker så gott jag kan! 
Nej men sommaren går alldeles för fort och jag hänger inte med alls. Det är en månad kvar på lovet och det ända jag kommer ihåg att jag faktiskt har gjort är typ sova, och hur kul e de? kan ju dock vara skönt att bara ta det lugnt också haha men jag kanske gör det en aning för mycket bara. 
 
Måste för övrigt ta tag i träningen igen. Ut och springa på morgonen och typ bara köra lite olika träningssätt hemma så skulle jag vara nöjd, det är bara det där med att komma igång som är det största problemet. Heh
 
innan jag ska sova så tänkte jag bjuda på några collage med bilder från allra första sommarlovsdagen!
pussss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0