- trött

Min dag har bestått av skola & sova. jag sov endast 2 timmar inatt, jag var helt jävla DÖD idag, därför kan jag inte heller träna idag för jag skulle bara fått damp på allting.. Jag och lina gick hem till henne efter skolan och så åt vi lite mellis, lyssna på musik och snacka och sen bara la vi oss ner och sov haha! Där låg vi i tre timmar och när jag vaknade bestämde jag mig för att dra hem o käka middag. Fyfan vilken dag alltså, fattar verkligen hur viktig sömnen är nu, alltså jag var nära på att bryta ihop ett tag i skolan. Dels för att vi gjorde inget, vi bara satt där och snacka och lyssna på hur viktigt det är nu att satsa o blablabla, vi har redan hört snacket trehundra gånger.....
 
nu ska jag bara chilla och äta kladdkaka! Mams.
pussssssss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0