- Nyårslöfte

 
Nu är det 2 januari, och jag har inte ens tänkt på nyårslöften eller nånting sånt än..:( Men jag har väl egentligen inte några mål, typ gå upp i vikt men det är ju bara käka på som vanligt och sen att leva i nuet och ha roligt, vara lycklig över det jag har att vara lycklig över. Vara mer stolt över mig själv och typ göra saker som gör mig glad och inte ledsen & förvirrad. Men speciellt det där med att ha kul, vara glad i nuet och inte tänka tillbaka på gamla minnen hela tiden, för om man gör det har man ju inte chansen att skaffa nya. Mitt nyårslöfte blir nog att njuta av stunden och vara nöjd och lycklig över det jag har! Försöka glömma all skit från förra året nu också....
 
Min nyårsafton var helt okej, hade jättejättekul med mina älskade och finaste vänner, men jag tänkte på mycket på vad jag förväntade mig skulle hända, och när det inte hände så blev jag istället ledsen. Så var det med det. Så det var också det jag menade med mitt löfte, att ha kul med det som erbjuds. Tänk inte för mycket på vad man egentligen vill ha som inte går utan vafan... HA KUL. Hur svårt ska det vara egentligen? :S
 
Jag är hos min syster just nu, hon och hennes pojkvän har gått och lagt sig så jag är uppe och bloggar och spelar Super Mario på deras nya "Wii U", älskar super mario och kommer alltid att göra haha! Så jävla bäst!! Nej innan detta inlägg blir en bok ska jag nog avrunda där. PUSS
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0