- Måndag

Ny vecka idag då, vet inte varför men jag har varit så himla glad idag. Ovanligt haha. Nej men det känns som att saker o ting börjar falla på sin plats igen, och som jag skrev förut på mina nyårslöften så ska jag ju glömma allt dåligt från förra året, och tänka på nya möjligheter & minnen för det här året. Så det här året ska till och med bli bätre än förra. Jag ska se till att det blir så. 
 
Jag sitter just nu och lyssnar på musik, alltså jag lyssnar på mysigaste låten, sök på "let her go" med "passenger". Jag dör vad jag älskar den låten!! Har inte gjort något speciellt idag, åkte hem direkt efter skolan och börja direkt kolla på one tree hill. Bästa serien. Kanske ska träffa lina senare, vi får se! 
 
PUSS
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0