- ingen bowling för min del

Alltså blev jag lite arg eller. Jag och Lisa åkte liksom tåg och bussar i typ två timmar, möter upp Sara och Emma sen när vi kommer dit till bowlinghallen så är det 18årsgräns??? Vadå får vi inte ens bowla i sverige om man inte är 18 längre eller. Vad ska vi göra på fritiden då, pilla i naveln eller. Verkligen förstöra hela fredagskvällen, hade liksom bokat en bana för 2 timmar och så får vi dra direkt när vi kommer dit för att jag är för liten? Jag fick verkligen damp på riktigt. Det är ju inte som att jag skulle dricka massa och bli full där, man kommer ju dit för att bowla? Isåfall kan dom väl visa leg i baren eller nåt? Ni vet när man har taggat sönder för någonting och sen så händer det inte. Kul.
 
Var tvungen att skriva ut det någonstans haha. Jävla skitbowling. Nehepp, jag får väl vänta tills jag blir 18 för att kunna "discobowla", herregud. Sverige ibland alltså.... 
 
Är i vilket fall hemma igen nu och chillar bara. Ska väl sova snart men ska väl messa med folk lite först hehe, PUSS
 
jag just nu, äter nattmål. för er som ville vetaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0