- 2012

Tänkte bara ta en liten sammanfattning om året som gått.
 
Januari
jag var en mesig liten tönt som inte vågade snacka typ, va rädd för allt och hade ingen självsäkerhet. umgicks med helt andra vänner än vad jag gör nu, men jag var ändå glad. Tänkte hela tiden på vad alla andra tyckte och gick i andras fotspår.
 
Februari
Fyllde fjorton år, började ta upp kontakten med flera som jag inte varit med på länge och insåg hur bra dom fick mig att må! Saker och ting ändrades helt, men de förändringarna fick mig att börja leva lite. färgade också håret hit och dit mellan brunt och rött.
 
Mars & April
umgicks med vänner, gick i skolan, och mitt schema bestod av dans varje vecka! 
 
Maj
dansuppvisning, blev trött på skolan eftersom det var så nära till sommarlov, solade så fort jag fick chansen. Inte vet jag varför eftersom jag inte för någon bränna iaf haha! Men jag var glad och taggad för sommarlov helt enkelt! 
 
Juni
åkte till grönan och träffade massa andra där och hade jättekul, skolavslutning, nixtafesten, sommarkvällar med vänner, lina och jag var ihopklistrade och jag sov typ hos henne varenda dag. Vart vi än gick eller var, så var vi alltid tillsammans! Vi kunde höra ibland när vi gick förbi några ba "alltså är dom typ tillsammans" eller "är dom alltid med varandra", haha en bra månad i vilket fall! Var också på danslägret och tillbringade många dagar på nixta.
 
Juli
Jag, lina och Marie började vara mycket och vi träffade nytt folk och jag började gilla en kille väldigt mycket och har väldigt fina minnen, första gången jag faktiskt gillade någon på riktigt, men nog om det. Sena sommarkvällar med härliga personer runt omkring en, fester, bodde typ på thairesturangen, käkade typ där varenda dag och marie och jag seglade till Gotland med hennes familj, den resan kunde inte blivit bättre, vi hade så himla kul!! 
 
Augusti
sommaren rullade på som vanligt, va med Sofia en hel del och njöt av det sista av sommaren. Va ute hela nätterna ibland och mådde så jävla bra! Det va så mycket kärlek, allt va så himla bra! Sen börja skolan och i slutet av månaden mådde jag piss. Allt vände och alltså allt blev dåligt. Började på fotbollen igen!
 
september & oktober
finns inget att säga, va så ledsen att sommaren va över och saknade allt så himla mycket. Mådde jättedåligt.
i oktober var de bättre, halloween kom och sen efter det mådde jag dåligt igen.
 
november
Började umgås med äkta vänner, insåg vilka som var äkta och falska. Lärde känna Antonia mer och nu är hon en av mina bästa vänner, gjorde vad jag kände för och sa yolo haha. 
 
December
jag myste hela månaden, från dag 1 till 24, älskar december! Mysiga promenader med vänner, och filmkvällar varje helg typ. Fick mina första betyg och var nöjd. Så det kändes skönt! Julafton med familjen och firade nyår med mina finaste, resten av den kvällen blev ju ganska tråkig för min del men jag hade ändå kul! December var lite förvirrande och upp o ner, visste inte vad jag ville. 
 
2012 var både bra och dåligt, men det bästa var sommarlovet, kommer aldrig glömma:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0