- Torsdag

Sitter och tar det lugnt i soffan med godis & chips, haha ovanligt.. Men så äre, tycker jag ändå förtjänar det efter att haft fotbollsträning i 1,5 timme i spöregnet. Dock tycker jag att det är ganska skönt när det regnar när man tränar och speciellt när det är match. Bara att det blir kallt och äckligt tillslut. Men det löser sig!
 
Har rätt mycket pågång i helgen faktiskt. Sara, min syster, kommer hem från Kina efter 3 veckor så då ska vi träffas vi systrar och ha systerkväll. Länge sen vi träffades tillsammans så det ska bli kul! Sen har jag två matcher pågång och sen ska jag även stå i cafeterian på kvarnis på söndagen. Kill meNej men det är skönt att jag har lite på schemat ändå, så jag inte bara latar mig, är ju rätt bra på det..
 
Jag har även precis anmält mig till höstterminen på streetdance. Wiiiii. Åh, har saknat att dansa faktiskt! Jag känner mig glad nu. Ska bli skönt att återgå till skolan och vanliga rutinerna, fotboll & dans. Då har jag mycket att göra så jag slipper tänka på massa annat. Jag är så glad!! Längtar också till malmöresan som vi i fotbollslaget ska göra om en vecka. Åker från samlingsplatsen 7.30 på torsdag morgon till hotellet i malmö. Sen nån dag ska vi till Köpenhamn och gå på deras tivoli där. Nej men allt ska bara bli så kul & skönt att lämna Nynäs för ett tag.
 
Nu ska jag kolla på harry potter filmerna, har aldrig sett dom så dags nu kanske.
Pussss
 
Emma halv åtta imorse haha
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0