- sömnlösa nätter

Vet inte hur många gånger jag försökt ändra sovposition nu alltså. Det är typ 180 grader i mitt rum också så just nu vill jag typ dö. Hur svårt ska det vara att somna? funderar faktiskt på om jag ska dygna så jag kan somna tidigt ikväll istället. Hade iof varit smart men jag vill ju så gärna sova nununuuuu. Älskar att sova och sluta tänka för ett tag. Tänker alldeles för mycket.
 
Är bara så himla otaggad. Otaggad på allt. Orkar inte längre, vill bara åka iväg för ett tag och slippa tänka på annat & andra. Tycker typ inte om nånting nuförtiden, nånting gick snett det här året bara. Hittar ingen energi till nånting. Men för att inte bli fööör deppiga nu så kan jag ju berätta vad jag har planerat efter jag har vaknat senare idag haha.
 
tänkte hitta på något kul med Emma (hehe ovanligt), vet faktiskt inte vad vi ska göra än men något kul blir det, kanske fota ute någonstans?? Dags för lite photoshoots nu! Sen ska jag kolla om man kan börja anmäla sig till dansen faktiskt, nu har jag mitt uppehåll i ett år, dags att köra igen! Ska anmäla mig till streetdance så fort som möjligt. ska bli så kul!!
 
nu är klockan tio över fem på morgonen och jag hörde precis första morgonbussen så kanske dags att försöka sova nu! Pusssss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0