- rutiner

yes. Igår började skolan igen och nu är det bara att gå tillbaka till sina vanliga rutiner. Jag var helt död igår kan jag ju säga. Slutade vid 13, jag & Emma kom hem till mig vid halv två och sen sov jag som en stock vid 15. Vaknade vid 20 i panik och insåg att jag missat träningen.. Så trött var jag haha! Stackars Emma som fick vara vaken och underhålla sig själv och jag bara sov:( men skönt var det iaf! Andra skoldagen idag och vi har redan börjat kika in lite på olika gymnasium på olika gymnasiesidor på nätet, fick några idéer om vad jag skulle kunna tänka mig att bli. 
 
Det är så himla svårt med gymnasieval, om man väljer något som man kan börja jobba med direkt efter studenten är ju inte det säkert att det håller i längden, jag kommer säkert inte vilja samma sak senare i livet som jag vill nu när jag endast är 15 år liksom. Alternativt är ju att välja typ en bred linje som Sam-Sam eller natur så att man kan plugga vidare till vad som helst sen, men dock är jag ju inte alls sugen på att varken välja en sån linje eller plugga vidare på högskola. Så vi får se hur det blir med det helt enkelt! Försöker koppla av och låta ideerna komma till mig istället för att leta runt på nätet för att komma till idéerna. Blir bäst så!
 
imorgon är det typ mentorsdag och våran klass ville vara tråkiga och sitta inne och kolla på skräckfilm & äta godis haha! Men det ska bli skönt endå. Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av pretty little liars! Pusssssss
 
Jag innan skolan igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0