- en lugn fredag

Bestämde mig för att ha en lugn fredag idag. Kom hem direkt efter skolan vid 13 och la mig och kollade på O.C direkt! tycker dock inte att det är så jättebra men kul att kolla på ibland. Mitt i allt fick jag värsta rycket och ville styrketräna lite, så jag satte igång med att värma upp, stretcha, dansa lite & sen tränade jag sönder lår, rumpa och mage och kan redan nu känna att jag har träningsvärk. Måste sätta igång lite nu innan dansen börjar så det inte kommer som en chock all träning jag kommer att få där och på fotbollen såklart! 
 
Ikväll så händer inte mycket, antingen så är jag bara hemma eller så ska Emma komma hit och göra mig sällskap! Har sovit dåligt hela veckan nu när skolan börjat så jag är ganska utmattad. Imorgon blir det match, tror det är hemmamatch dessutom! Så ni som inte har något bättre för er kan ju komma upp och kolla såklart!
 
nu ska mästerkocken Maja Ramsey koka kycklingnudlar. Pusssss
 
död efter workout


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0