- död

Är precis vad jag är. Dom senaste två fotbollsträningarna har varit så jävla jobbiga. Antingen är det högre tempo på övningarna eller så har jag och dom flesta varit jättelata under sommaruppehållet. Jag tror sorgligt nog att det är det andra alternativet. Tyvärr haha! Men det är bara att kämpa på tills man är på samma nivå igen om inte högre! Det löser sig.
 
just nu lagar jag lite mat, det blir hamburgare hehe. Sen ska jag väl duscha och typ sova, är dödstrött. Men ska också kolla några avsnitt av big brother 2012. Kan det bara komma en ny säsong av bb snart??? Hallå, i'm waiting
 
Pusssss
 
Jag och Emma löser vårat utegångsförbud med skype.
 
Jag idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0