den 1 september

Vet inte varför men jag har ångest över att det är en ny månad.. Nu är sommaren verkligen slut på riktigt. Jag har suttit hemma typ hela kvällen och kollat på mina gamla instagrambilder och saknar verkligen massa minnen ifrån sommarlovet. Vill bara dra mig tillbaka och göra om allting igen! :( Men det går ju tyvärr inte.. Men det har iaf varit den bästa sommaren i mitt liv och det vill jag tacka alla för! Den har varit så himla bäst!!
 
Idag har det ju regnat hela dagen, precis som det var igår också. Kul med sverige ibland. Men trots det så har jag varit och kollat på två fotbollsmatcher och på båda förlorade dom jag "hejade" på. Satt det sög ju. Frös som bara den också. Men det var kul att träffa lite folk som var där också! 
 
Men ikväll ska jag bara vara här hemma hos pappa och ta det lugnt! Hoppas eran kväll också blir bra!
 
PUSS
 

miss you..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0