- söndagsmyset blev inte så mysigt

Hejhej! :-)

Jag hade gjort iordning jätte mysigt här med nybäddad säng och att min nya kattunge skulle sova hörde hos mig och allt, han (katten, han heter Linus förresten) sprang runt och lekte i hela rummet och busade och så ledans jag kollade på film och va på lite dåligt humör, har världens pms... Och sen efter ett tag känner jag hur det stinker kattbajs i mitt rum... Tror ni inte att hon har bajsat på golvet då eller? Fick damp haha... Förstörde hela kvällen, har öppnat fönstret och sprejat ner hela rummet med parfym och hårspray och nu fryser jag ihjäl och har 180 olika lukter i min näsa:( haha... Men jag ska inte klaga..

Min helg då.. I fredags hade jag, Sofia, Wilma och Emma tjejkväll hemma hos Wilma, som spårade ut lite hehe... Ganska mycket faktiskt, har lite ångest över vissa saker som hände den kvällen.. Men det var kul tills allt blev kaos iaf!! Nästa tjejkväll kommer bli garanterat lugnare! Men iaf, sen chillade jag, Wilma och Emma hela lördagen, kollade på film, va ute lite på kvällen, somnade rätt tidigt och nu idag så har jag kollat på två fotbollsmatcher och varit med Wilma och Marie, så min helg har varit toppen! För att inte skriva en hel bok ska jag nog avrunda här!

Juste, skriver ifrån min nya iPad 3, så jävla nice, finns inget bättre, så jävla kul att när man först sitter vid den här och sen när man ska kolla nåt på iPhonen så är allt så pluttigt haha!

Hoppas ni haft en grym helg, PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0