- måndag

Hej!

Idag har jag haft en bra dag! Försov mig lite och var tvungen att stressa hela morgonen men det gjorde inte nånting! Skolan gick snabbt och på måndagar slutar jag ju tidigt så det var skönt, efter skolan så gjorde jag massa pannkakor till Emma och när hon kom så åt vi dom och pluggade! Vi tog en liten kvällspromenad sen och sen gick vi hem till oss själva.

Nu här hemma så har jag pluggat jätte mycket, svenska inlärning imorgon, soprov på onsdag, ma-prov och två matteläxor på torsdag och tyskaläxa på fredag. Jag älskar åttan... Lauring. Nu sitter jag och dricker en välförtjänt kopp oboy och kollar på Disney Chanel haha! Ska strax borsta tänderna och gå och lägga mig:)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0