- friday

Helluuu

Fredag idag! Sjukt skönt. Blev dödstrött efter orgenteringen som vi var tvugna att ha sista lektionen på en fredag.. Hade matteprov också, otroligt bra skoldag med både matteprov och orgentering (jag har ingen aning om hur man stavar orgentering hehe..). Ikväll ska jag, Emma och Emma (Palmerlund&mohlin) ha myskväll, sen imorgon ska jag ha min första fotbollsmatch på två år... Inte ens nervös:( fick klump i magen när jag skrev det där, usch va läskigt... Kommer förstöra hela matchen!! Nej men vi får hoppas på det bästa ;)

Nu sitter jag i mitt rum med Mohlin, hon pluggar svenska och jag ligger i min säng helt död.

Ni för ha världens bästa dag för det är ni värda! PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0