- onsdag

hej på er!
 
idag har jag haft en ganska bra dag! seg skoldag som vanlig, onsdagarna är ju alltid längst, slutar 16, det var väl  det ända jobbiga.. Kom hem från skolan 17:10 eftersom jag slutar på kvarnängen för jag har tennis på elevens val och så tog jag och Emma 16.36 bussen och det tar ju typ en halvtimme därifrån! 
 
Efter skolan har jag vara varit hemma och städat, fixat och tagit det lugnt! Har varit så sjukt trött den här veckan så det var skönt att komma hem och göra ingenting! Nu på kvällen har jag ätit världens bästa kvällsmål som bestod av: fyra rostade mackor, en kopp oboy och fyra bullar! Haha.. Jag var lite hungrig ;) nu ska jag iaf borsta tänderna och gå och lägga mig! 
 
Godnatt alla fina läsare, puss 
 
me today at school
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0