- tisdag

Den här dagen har nog slagit rekord i hur trött jag har varit nånsin. Jag är trött på skolan, jag var också väldigt trött i huvudet, jag är trött i kroppen, känns typ som att jag kommer bli sjuk :( Usch.. Plus att jag ska iväg och dansa om ungefär en timme & jag är inte taggad inför det alls. Vill bara krypa ner under mitt varma täcke och stanna där tills jag mår bra igen och tills jag har lust med nåt igen.  Är allmänt bara trött på allt runt omkring mig..
 
Men aa, jag ska väl börja träna på dom stegen vi lärde oss förra veckan & få flyt på dom och sen göra i ordning mig. Usch vad allt låter jobbigt idag, jag har verkligen tappat lusten om allting!! Inte bra ju :( Ska försöka bli positivare, tråkigt för er också att läsa om mina problem. Sorry guys 
 
Hoppas ni haft en bra dag, puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0