- the sweat life of Maja Lindholm

Huvudvärk. Skola. För lite sömn. Plugga. Skola. Äta. Älskar mitt liv
 
Nej usch, huvudvärken har tagit en ny nivå nu känner jag.. Har så sjukt ont i huvudet, kan knappt sitta upp.. Ljus- & ljudkänslig typ också. Värk i magen har jag också. Äckelskola och äckelhöst. Jag vill ha sommar igen!!! Jag tar tillbaka mitt "det ska bli skönt med skola, komma tillbaka till rutiner blablabla" det är ju hemskt, vad tänkte jag egentligen. 
 
Hela min dag har varit upp och ner, jag har inte gjort ett piss när jag varit hemma nu och snart ska jag börja städa rummet för jag kan inte vara i den här röran längre. Dessutom är röran i mitt rum inte det ända jag behöver städa upp, jag behöver skaffa ett liv... 
 
Förlåt för tråkigt inlägg, ha en bra dag.
 
today at school


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0