- sunday

Hej finisar!! 
 
Ligger i sängen med paddan (min iPad för er som inte förstod) just nu, har kollat på "monsters inc" hela kvällen med lillesyrran, ganska mysigt endå! Söndagar är verkligen en dag som man oftast faktiskt inte gör ett enda piss på. Man typ duschar, städar och kollar på film, och i vanliga fall förbereda sig inför skola på måndagsmorgonen men i detta fall är det ju lov imorgon;) liiite skönt.
 
igår var jag ute med Sofia & vi träffade faktiskt ganska många så de va trevligt, sov hos henne också, sen idag på dagen så gick vi även Ringvägen och pratade om allt & inget! Sen kom jag hem och gjorde nada.
 
nu ska jag kolla vidare på one tree hill. Fjärde säsongen nu, spännandeee
pusssss
 
happyyyy


Kommentarer
David

I can't read any I'd this...but the photo says a lot. Yaoowww.

2012-11-06 @ 22:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0