- paus från pluggandet

har pluggat hela eftermiddagen tills nu. Nu tar jag en liten paus. Måste koppla av lite imellan när jag pluggar för annars bryter jag ihop, fast jag brukar få utbrott när mamma ska förhöra mig för om jag glömmer bort minsta lilla grej får jag typ damp. satt jag är väldigt noga med att allt ska vara rätt, är inte så duktig på att plugga lite varje dag utan det är oftast som nu, stresspluggar kvällen innan provet.. Inte så bra, men nog om det.
 
Idag hade vi två lektioner och sen skulle vi åka och bada, sen efter badet mådde jag illa så jag åkte hem och tog det lugnt. Tröck i mig lite lunch och sen somnade jag, när jag vaknade var det bara att börja plugga. Satt min dag har väl varit rätt chill ändå.
 
Men snart tänkte jag gå ut och gå, och eftersom vi har en hund som alltid är på för en prommis så ska jag väl ta med henne också:) Mysigt! Tror det blir vinterjackan nu alltså, sjukt kallt ute nu..
 
pussssss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0