- monday

hej på er!


Jag har äntligen fått igång mitt tangentbord till ipaden, skitskönt att blogga med normala knappar om ni förstår ;) Som alla andra måndagar så är det jättesvårt att kliva upp på morgonen, ville bara stanna kvar under mitt sköna täcke, men nej, det var bara att gå upp:( Fixade mig, gick till skolan, sov igenom nästan alla lektioner och sen slutade vi 13.20, de är det ända sköna med måndagar, att vi slutar tidigt.. Efter skolan var jag med Lina&Julia, vi gjorde inte så mycket, bara chillade! Åkte hem med halv sju bussen och har inte gjort något annat än ätit & legat i sängen!

Imorgon börjar jag halv 11, otroligt skönt, men jag ska ändå upp vid åtta för jag vill ha tid på mig att duscha, fixa mig & äta frukost! Men en timmes extra sömn är ju sjukt skönt också! Nu ska jag titta lite över engelskan, prov imorgon.

PUSS



Kommentarer
"Duärvackersomduär"

duärvackersomduär@facebook

Fin bild ! Ha det bäst
kram ifrån duärvackersomduär.

2012-10-02 @ 00:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0