- Maja Ramsey

Hej alla fina!
 
Sitter i köket och håller på att tina kycklingen, min "matdag" idag så jag ska laga kycklingwok med cocosmjölk och pasta till familjen, och Emma som förmodligen kommer käka här också;) 
 
Idag så gick skolan ganska långsamt, jag gick upp vid halv åtta och gick direkt in i duschen sen fixade jag mig och massa sånt och var klar vid ungefär 9, så då kunde jag i lugn och ro sitta och äta frukost och kolla på tv till jag gick till bussen kvart i tio, tråkiga lektioner plus engelskaprov som gick sådär och sen slutade vi 15.20.. Men rätt bra dag iaf! Dans ikväll också! Det ska bli kul iaf:D
 
Nu ska jag fortsätta laga mat, puss
 
Me today


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0