- fridaaaay

Hej alla finisar!
 
fredag idag och jag valde att åka hem till pappa och bara chilla, som på den gamla tiden:( saknar att vara liten när det inte fanns några stora problem och man var glad hela tiden (nästan). Men aa, vi alla måste ju växa upp någongång, finns inget att göra åt det, dessutom vill jag bli äldre och så, det är inte det jag menar. Bara att allt var mycket enklare förr.. 
 
Idag var det först skola som slutade med orientering som förvånadsvärt gick väldigt bra dock, men jobbigt endå, var helt lerig och blöt när jag kom hem:(  sen åkte jag hem till pappa vid halv 6 och har bara tagit det lugnt hela kvällen med massa othavsnitt och så! Mysigt!!
 
nu ska jag fortsätta ta det lugnt, behöver det faktiskt! 
Hoppas ni har haft en bra dag för det är ni värda, puss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0