- Bara att börja..

ska börja plugga till tyskaprovet men ville skriva ett inlägg först! Idag har jag inte gjort något speciellt, hehe som vanligt. Kom bara hem efter skolan, slutar tidigt på måndagar! Så himla skönt! När jag kom hem satte jag direkt på oth och gjorde mellis, sen blev jag sugen på att baka sat jag satte igång med att baka kärleksmums, det är så himla gott hihi. Har världens huvudvärk, vet inte vad det är med mig, har konstant huvudvärk:(
 
Sökte på rihanna på spotify och lyssnar igenom alla hennes låtar typ, väcker gamla minnen och då blir jag glad:) Hon är riktigt bra och hennes låtar är grymma desstom, sen är hon så jävla snygg också.. Skulle inte bangat på att se ut som henne.
 
Nu blire plugg, pusssss
 
Perfekt som plugggodis också;)


Kommentarer
amanda molander

jag har också konstant huvudvärk :(

2012-10-16 @ 17:30:11
URL: http://amandamolander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0