- 21/10

ligger helt död i sängen när jag egentligen måste städa rummet, duscha och plugga. Men vafan, yolo
 
Idag har jag först fikat hemma hos pappa och så var min syster Sara och hennes pojkvän där och så, sen åkte jag och Emma P till ösmo och skulle kolla på match men när vi kom dit så var det tydligen ingen match och vi tog nästa buss hem till mig, gjorde pannkakor och snackade lite och så :) sen åkte hon hem och nu ligger jag här. Det var min söndag de.
 
i fredags åkte jag och Emma till sara (mina systrar) och vi gjorde tacos och kollade på titanic tillsammans och hade en systerkväll helt enkelt. På lördagen shoppade jag och Emma och sen åkte jag hem, va hemma hela lördagen. 
 
Nu väntar duschen! pussss
 
foto av Johanna Lindegren från photoshooten i fredags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0