-

Hej alla!

Är hemma från skolan idag dels pga att jag mår lite illa och dels för min huvudvärk som ALDRIG vill försvinna. Och dels för att jag var trött haha:( men jag kände på mig att jag ändå inte skulle kunna koncentrera mig och vara delaktig o sådär så bestämde mig för att vila idag! Behöver vila för den delen också. Åttan är fan pain in the ass hela tiden. Orkar verkligen inte!

Just nu ligger jag och hunden i min säng och myser. Kan knappt skriva för hon puttar bort min mobil hela tiden för att jag ska klia och klappa henne, haha plutten, alla säger att hon är äcklig o ful men för mig är hon världens sötaste och så är hon jätte charmig, så äre!!

Ikväll så kommer alla systrarna hit + deras pojkvänner, Sara (en av dom) har fyllt år och vi ska äta tillsammans och fira henne, så det ska bli mysigt det!

Puss

Medans dom har sina pojkvänner så har jag scarlett, min hund hihi, min tjockis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0