- världens sämsta morgon

"god"morgon!
jag vaknade försent, men fixade mig ganska snabbt endå och så tänkte jag att jag kan gå och äta lite frukost. Men det gjorde så jag fick springa och göra allt annat som jag måste göra innan jag går till bussen. Jag måste gå ut till bussen 7.46 senast och jag öppnade ytterdörren var den 7.50 så då tänkte jag ju springa men då är det väl klart som fan att jag sätter min fot i hundbajs som min hund valde att göra precis utanför dörren. Så nu väntar jag på nästa buss ist och blir försenad. 
 
Men det är ju trots allt fredag och jag ska göra det bästa utav dagen men jag blir så irriterad på mig själv. 
Pusssssss
 
Jag igår, har igentligen inte glasögon, tur det


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0