- torsdag

Skrev inget igår för vi hade lång skoldag och sen åkte jag typ direkt på match och kom hem sen vid 23. Så jag hann inte helt enkelt.. Men vi förlorade matchen men vi kämpade endå på bra & mer kan man ju inte göra tänkt slag precis säga men man kan ju absolut alltid kämpa lite extra, men vi gjorde vårt bästa iaf!

Om en halvtimme ungefär ska jag på fotbollsträning och det ska bli grymt kul, älskar fotboll alltså. Sen ska jag hem och plugga lite så jag har lite att göra.

Idag har jag typ haft världens sämsta dag och allt har varit upp&ner men fr hoppas att det känns bättre imorgon, fredag är ju alltid bäst;) tror faktiskt att det äckliga vädret påverkade mitt dåliga humör lite extra också satt denna torsdagen vill jag bra glömma.

Pussssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0