- tisdag

Hallå finisar!

Jag har nyss duschat, kom hem från dansen för typ 1,5 timme sen, vi började på en ny koreografi idag! Ganska bra låt faktiskt. Men jag kommer tröttna på den snart endå satt haha!

Men iaf, det var ingen sista lektion idag för alla lärare skulle på kurs satt sluta en timme tidigare var ju inte helt fel alltså! Sen efter skolan åkte jag och sofia hem till mig, vi skulle egentligen pluggat men vi åt, bakade, åt igen och snackade, så det blev inte så mycket plugg hehe. Som jag egentligen hade behövt för det är matteprov på torsdag:( äsch, det löser sig!

Sitter här i sängen och kan inte bestämma mig om jag ska kolla ett avsnitt av one tree hill eller om jag bara ska göra inbakade flätor och sova.. Är sjukt trött men vill ändå kolla haha. Aja, ni bryr er säkert inte endå om det där så godnatt på er!

Pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0