- söndag

yesss då var vi här igen, laddar inför en ny jobbig skolvecka, plus att denna vecka innehåller ett jobbigt matteprov för den delen också.. Men jag klagar inte :) imorgon börjar vi med idrott vilket fall som helst, faktiskt rätt skönt med att med idrott på morgonen eftersom man blir pigg +att man slipper tänka så himla tidigt haha! Slutar 13.20 också satt måndagar är faktiskt inte någon jobbig dag för mig :) 
 
idag har jag firat pappa på farsdag med alla syrror. Vi åt lunch tillsammans och fikade och snackade om gamla tider hihi! En mysig söndag helt enkelt! Och igår var jag först och shoppade med syster, köpte en mjukisdress. Sen på kvällen var jag med Sofia och vi hade jättekul och mysigt:) så min helg har varit bra!
 
nu ska jag kolla vidare på oth, pussssss
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

På vilken sida kollar du på oth? :)

2012-11-12 @ 11:03:21
URL: http://bostedtemma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0