- söndag

alltså söndagar är alltid samma visa. Man vaknar, äter någon frukost, städar och fixar, badar och tvättar kläder och fastnar framför oth. Jag är redan för trött för en ny dag i skolan imorgon. Jag orkar verkligen inte:( Jag är så himla trött på skolan så jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag vill bara ha jullov nu på direkten. Jag har verkligen inte haft en bra dag idag, varit så himla sur, vaknade på fel sida av sängen imorse helt enkelt. Fast alla idioter som jag stör mig på gör ju inte allt mycket bättre. 
 
Har lust att bara packa mina grejer och dra långt härifrån. Till något vamt land och bara sola&bada. Ja tack. Nu ska jag väl fortsätta städa mitt rum lite, lyssna på musik och sen kommer syster + hennes pojkvän hit för att äta middag. En bra sak med idag är att mamma har julpyntat hela huset och så fort julen kommer kommer jag bli som ett litet barn igen haha:) 
 
pussss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0