- måndag

Gick till skolan imorse men gick hem efter tyskan för jag mådde verkligen piss. har typ aldrig haft mer ont i huvudet som jag har haft idag, har fortfarande lite ont men det är inte lika farligt nu, mådde illa också satt klicka bra att åka hem. Bara jag som sov jätte dåligt inatt? Kunde för det första inte somna, sen när jag höll på att göra det så små vaknade jag liksom, frös och allt var bara jobbigt, sen när jag vaknade imorse mådde jag verkligen inte bra som sagt..
 
min dag har spenderas i soffan, har kollat på one tree Hill heeela dagen lång, varit sjukt skönt! är helt besatt av serien, om ni inte har kollat på den så ta och gör det, ni kommer inte ångra er;)
 
pussssss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0