- 28 november

bara 2 dagar kvar tills julkalendern börjar och första advent, helt galen av förväntan, har längtat så jag nästan spricker. Men det är snart! Det är mindre en en månad kvar tills julafton och ungefär en månad kvar tills nyår och sen börjar 2013, ska bli så jäkla skönt att lämna det här året bakom mig, lämna kvar alla dessa tankar och problem som jag gått runt och burit på. Nej men det ska bli skönt med ett nytt år helt enkelt, nya dagar och nya månader att fylla med massa nya minnen. 
 
Jaaa, idag har jag bara varit i skolan och sen åkt hem, lång skoldag på onsdagar så ni kan ju gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Jo jag åt och gjorde absout ingenting. Skönt, men snart ska jag väl jobba matte eftersom jag ligger efter eftersom jag är så efterbliven så fort det handlar om att räkna&tänka. Men jag klagar inte, nejnej, jag måste bara kämpa lite extra kanske:)
 
Men nu ska jag fortsätta att göra ingenting, kanske dyker upp ett inlägg under kvällen men det är tveksamt. pusssssss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0