Forever alone

Tjaaaa!

Jag är så himla seg idag.. Jag ska ha omprov i matte på måndag så jag har pluggat med det i typ 2 timmar, och efter ett sånt pass mår man inte bra kan jag ju säga! Ont i huvudet, seg, trött och allt dedär. Men det blir bättre snart tror jag väl, annars blir det bättre imorgon!

Idag har jag väl bara varit i skolan först, lång tråkig skoldag och sen gick jag hem och åt, börja plugga med matten och sen har jag bara chillat. Inget speciellt hände idag om man säger så. Tänkte fråga någon om någon är sugen på att gå ut och gå med mig. Men jag är rätt så säker på att ingen vill det :( haha! Forever alone.

Nu ska jag måla mina naglar, haha och vara ännu mer forever alone. Ha en fortsatt bra onsdag, pussss ♥

Foton från i helgen där jag fotades av Johanna Lindegren, det är också hon som redigerat!


Kommentarer
amanda molander

kan du inte visa hur dina naglar blir sen? :D underbara bilder! du är så fiiiin, ville bara säga det!

2012-05-30 @ 20:04:53
URL: http://amandamolander.blogg.se/
Alex Tiholt

Du är väl inte forever alone? Jätte fina bilder maja! :D

2012-05-31 @ 19:58:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0