- Utgång

halloj igen!
 
Nu ska jag snart dra iväg tror jag! Ska till Lina och vi ska väl förhoppningsvis vara ute med några fler. Annars gör det ingenting, bara jag har henne så har jag allt hihi ♥ Fixat klart mig nu iaf! Jag börjar typ böla åt en låt som jag brukade lyssna på för längesen och den låter så sorglig :( Låten heter längesen förresten haha, med Petter & Veronica Maggio! Men jag ska försöka hålla tårarna inne! 
 
Jag har väl inte så mycker mer att skriva, även fast det regnat typ hela dagen så blev det ju en solig kväll! Härligt iaf! Och nästa vecka är det dansläger också!!! Så otroligt kul! Längtar tills på måndag hihi! 
Ha en bra tisdagskvällPUSS
 
Jag just nu


Kommentarer
Anonym

Kan du ha en till frågestund?

2012-06-27 @ 21:04:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0