- Torsdag

Hej på er allaaaaa
 
Idag känner jag mig som planetens fulaste människa. Och det är okej att känna sig så ibland. Jag har fått en vagel under ögonlocket satt mitt ena öga har svullnat upp som in i h*lvete, det andra ögat kliar och är rött typ, mitt hår är fettigt och fult (uppsatt i en knut), jag stinker och jag är allmänt ful idag. Usch. Jag ska duscha i hundra år efter jag skrivit detta inlägg känner jag.
Usch vad ful jag känner mig..
 
Igår hade jag en jätte bra dag. Jag vaknade upp hemma hos Lina (som vanligt) och då åkte vi iväg till nicksta och solade&badade med Saga, Ida & Frida. Mysigt! Sen träffade jag Sofia, vi snackade en hel del, allt jag behövde berätta för någon berättade jag för henne och jag fick ut en del jag hållt inne ganska länge, känns skönt! Vi gick runt och snackade och myste på badberget en stund vilket fall. Sen åkte vi och träffade Jenny och jag köpte en fin klänning av henne som jag ska ha på mig imorgon på midsommarafton. Jag ska i och för sig inte göra något speciellt, träffa släkten hemma hos mormor och mysa bara. Och sen efter det åkte jag hem käkade lite osv. Träffade Lina igen och vi gick och kollade på skräckfilm med några. Det var mysigt det :) sen vandrade vi hem till Lina igen och sov där. Hade en bra dag helt enkelt!
 
Som sagt har denna dag inte varit lika bra, jo faktiskt, jag har myst med syster på baksidan, spelat lite beachball och solat :) Det kan också behövas ibland. Tare lite lugnt emallanåt liksom! Ikväll blir det systerkväll med syrran också, en annan syrra, grillat till mat innan osv. Helt ok liksom (y)
 
Nu har jag skrivit en hel bok men kände för det. Juste jag nyser som en galning och det kliar i halsen. Hej Maja, håller du på att bli sjuk eller? Mjo, jag tror nog det. 
Ha det så jätte bra, ha en bra dag, en bra kväll, en bra torsdag! ♥ PUSS
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0