- tisdagen den 26 juni

Hejheeej!
 
Idag har vädret pms.. Strålande sol, regn, molnigt, spöregn. Förvånar mig inte om det börjar snöa snart också. Roligt sommarvädret vi haft hela sommarlovet. Har sommaren ens börjat? Idag när jag skulle gå hem från Lina så hade jag mjukisbyxor, tjocktröja och skinjacka. Ehm vare sommar vi hade eller? Jag vill ha värsta sommarhettan nu tack. Kan gärna börja imorgon om den vill! Så jag kan sola och så :) 
 
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, vaknade upp hos Lina och vi åt pizza till brunch, gick hem vid 14, har spelat massa subway surfer, kollat på tv, ätit kladdkaka och snart ska jag väl duscha, fixa mig och sen äta. Ut ikväll hoppas vi på! Ska vara med Lina vilket fall som helst, wiiie :)
 
& imorgon åker alla mina vänner iväg på fotbollscup och lämnar mig ensam kvar :( Helt forever alone kommer jag vara tills på måndag.. Men jag ska faktiskt inte bara vara hemma utan jag ska iväg till min syster och sen är det ju pappahelg i helgen så då ska jag hänga med min gamle far hade jag tänkt hihi! 
 
Nu ska jag fixa mig iaf, ser inte bra ut kan jag garantera! Ni som känner er fula behöver bara ta en titt på mig just nu och ni kommer vara forever beautiful, haha.. Tråkighumor.se, jo tack jag vet.
Ha en bra tisdaaaaaaag ω PUSS
 
bild från midsommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0