- svaren

svar: Oj, haha mycket om Lina här. Lina köper sina kläder på olika ställen, både på nätet och när hon shoppar. Ja Lina har löshår :) Jag tror hon tog hål i naveln när hon fyllde 13 år! 
Tack för dina frågor, kram 
 
svar: på olika ställen, gina tricot, bikbok, hm osv. lite av allt :)
Tack för din fråga, kram
 
svar: 1. Jag skulle ordna en stor stor fest med alla jag känner! hihi
2. mina absoluta favoriter är nog cockie dough, half baked och chokolate brownie fudge :)
3. Lina Jönsson, vi kan vara dygnet runt utan att bråka (vi blir mer irriterade på varandra ibland, som systrar typ) asså vi typ bor hos varandra nu när det är sommarlov, vi har alltid otroligt kul, barndomvänner och har historia hos varandra, jag vet att jag brukar säga att jag inte har någon "bästavän" men Lina står lite närmare än alla andra faktiskt. 
4. Live my life - Far East Movement & Justin Bieber
5. 167 cm ungefär
6. För att jag tycker det är kul att skriva om saker, göra designer & headers, ha en liten sida om mig själv liksom! 
7. hahahah jaa, 2010 & i början på 2011.. USCH VAD JAG SER UT
hahahah
 
 
pinsamt.
 
Hahahhahahhahahah åååååherregud
 
 
 
8. Ja faktiskt, det har jag :( Vet inte om det ska vara bra eller inte..
9. Keela.se, för hon är verkligen sig själv, är jätte fin, hon bjuder på sig själv och har härlig utstrålning :)
10. Maries, Johannas, Johannas, din, Josefines, Jennys, Kenzas, Keelas, Tiffanys och många fler!
11. Mina Jeans och mina converse!
12. Mina systrar, dom är bäst på alla sätt och jag vill/kommer säkert bli som dom hihi!
13. hihi du är söt! 
PUSS, tack för alla frågorna!
 
svar: åh tack! Det är nog för att jag vill ha lite mer fläsk på benen och på alla andra ställen haha. Nej men jag är ganska nöjd över min kropp förutom mina ben faktiskt :)
Tack för din fråga, kram
 
svar: yes, "lindholmm" heter jag där.
 
svar: nej det har hon inte tyvärr :)
Tack för din fråga, kram
 
svar: jag skulle nog säga att han är en 21,66? kan det varit Simon som skrev? :O
Tack för din fråga tönt ;)
 


Kommentarer
amanda molander

Frågestund just nu på min blogg! Jag svarar på exakt allt! :)
http://amandamolander.blogg.se/2012/june/fragestund.html#comment

2012-06-28 @ 21:36:15
URL: http://amandamolander.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0