- Svaren på frågestunden

hörni.. det blev ingen videoblogg.. Ingen video blev bra :( Jag låter helt efterbliven också för jag har typ inte snackat på hela dagen för jag har varit hemma själv satt det blev bara inte bra. Hoppas det är okej för er också att vi tar det på vanliga sättet istället!


svar: Blont nu till sommarn :)


svar: ja det gillar jag, jag tycker nog att street är roligast, vet inte varför :) Men alla är kul!


svar: Lina Jönsson, Marie Bokfors & Sofia Smith, dom står mig närmast och jag kan prata om allting med dom!


svar: hm.. Antar att det är någon som gått i 9a som undrar haha men det är isåfall Jesper, Timmy, Manne, Linus  & Calle :) Men känn er inte speciella för jag tycker ganska många är snygga (a) & jag antar att ni menar Gröndal


svar
1. Thaimat såklart
2. ja, en hund & en kanin
3. oj, jag heter ju Lindholm i efternamn så jag bara skrev det och satte dit ett till M.. haha jag vet inte!
4. Rosa 
5. Photoshop, PS2
6. Dear John, The last song, The notebook, A walk to remember, remember me osv osv
7. iiiingen aning haha, har ingen speciell klädstil direkt :)
8. snyggast, bäst, finast, sötast, underbarast... haha nej. Vet inte faktiskt
9. Häst & hund typ
10. Ben&Jerry
11. Som sagt, Lina Jönsson, Marie Bokfors & Sofia Smith
12. Sommar!!!
13. Bada hihi
14. Gult
15. yes det har jag :) 4 äldre systrar som är mina helsyskon, 3 halvsyskon på pappas sida och 1 halvsyskon på mammas sida så sammanlagt 8 syskon hehe. Fast det är bara jag som bor kvar hemma


svar: nej jag är singel :) Jag är 14 år 


svar: yes det har jag :) Jag är 14 år, min favoritaffär är väl Gina tricot, bik bok, hm osvosv, har ingen favorit direkt..



svar: jag har alltid tyckt om att skriva på bloggar, fixat headers, ha min egna lilla sida där allt handlar om en själv. man får skriva vad man känner fört och det är ganska kul. Skönt att skriva av sig ibland :)


svar: Maries, Jennys, Amandas, Johannas, Johannas, Josefines och många fler!
Din blogg verkar vara bra, den är snygg och intressant :) Nej detta är inte min första blogg, har haft väldigt många som jag har tagit bort sen.. Kram!


svar: 1. Rosa
2. How i met your mother & sex and the city
3. Jag läser typ bara kenzas och mina vänners :)
4. Ingen aning, mina svarta jeans är det väl
5. shorts, converse & en snygg topp
6. att bli rikast i världen, få en snygg kropp och bli rikast i världen !
7. står längre upp ↑
8. har ingen skolväska :)
9. Frisörlinje fast med makeup-inriktning!
10. dans och vara med vänner!


svar: haha tack, ja duu.. Man blir som man umgås, jag är så kunglig tack vare mina underbara vänner haha


svar: åh, förlåt Lotta men det är bara det att Simon är så himla cool och jag vill verkligen också bli lika cool som han satt det är inte så lätt.. :( Förlåt mig


svar: det spelar absolut ingen roll, kille som tjej :) Lika kul!
någon som jag litar på!
Jag är inte kär i någon för tillfället
26 par strumpor + mer i tvätten
jag börjar i 8a
kväll såklart
va?
ok om jag driver med någon
häst tror jag
chips!!!!
snäll tror jag väl (a)
haha om dom ler mot mig ler väl jag mot dom
ehm, ingen aning?
för att du är bäst såklart


svar: träffat många nya vänner, det är väl det bästa :)


svar: haha jadu, många :) 

Tack för alla frågor!! ni är underbara. Ha en fortsatt bra dag ♥ PUSS



Kommentarer
Alex

Har du pullat?

2012-06-27 @ 22:59:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0